Sesję otworzył Przewodniczący Rady, stwierdzając obecność 13 radnych, co zapewniało prawomocność obrad. Powitał wszystkich zebranych, w tym Zastępcę Wójta, Panią Skarbnik oraz Panią Sekretarz.
Na podstawie listy obecności potwierdzono kworum, co umożliwiło dalsze procedowanie.
Przewodniczący przedstawił porządek obrad, który został zaakceptowany przez radnych.
Protokół z sesji z 25 listopada 2024 roku został przyjęty jednogłośnie, z jednym wstrzymującym się głosem.
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej, Sebastian Berger, przedstawił sprawozdanie z prac komisji, w tym kontrole inwestycji oraz dokumentacji finansowej. Wskazano na potrzebę bardziej transparentnego podejścia do zamówień publicznych.
Zastępca Wójta, Błażej Tatarczyk, przedstawił sprawozdanie z działań w okresie międzysesyjnym, w tym uczestnictwo w spotkaniach regionalnych oraz realizację inwestycji.
Przyjęto plany pracy Komisji Rewizyjnej, Komisji Spraw Społecznych oraz Komisji Budżetu i Infrastruktury na 2025 rok. Wprowadzono poprawki do niektórych zapisów.
Podczas wolnych wniosków poruszono kwestie dotyczące braku drogi w Mszanie, tężni solankowej oraz stanu inwestycji przy szkole w Połomii. Radni zgłosili również potrzebę dalszych rozmów z Zarządem Dróg Powiatowych w sprawie remontów dróg.
Przewodniczący zamknął sesję, życząc wszystkim zdrowych i wesołych świąt.
Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.